שלום אורח   |    התחבר    |    רוכב/ת חדש/ה    |    התנתק                   אתר טיולי האופנים - טבע של רוכבים

מסע מירושלים לאשדוד

קלוריות

דרגת הנאה  10+

סיכום של אשדודי

ב 5 בבוקר בדיוק מדהים, הגיעו כולם,כולל האוטובוס,למעט אני וטוביה שהקדמנו ב 5 דקות
ולאחר 25 דקות סיימנו את העמסת האופניים על האוטובוס ויצאנו מאשדוד,בגלל העייפות של כולם,או בגלל השקט בנסעיה של האוטובוס החדיש מיד נרדמו כולם,ודוגה נרדם עוד לפני שהאוטובוס בכלל זז.

הגענו לירושלים ב 06:35 הכנות אחרונות,תדריך קצר ,והופ, יצאנו לדרך ב 07:10 בקור התחלתי של 11 מעלות ובהמשך אפילו ירד ל 4 מעלות , הכול היה קפוא, אך לא הרתיע אותנו והמשכנו בדרכנו,יצאנו מגן החיות על  סמ"ש כחול ,בהמשך התחברנו לשחור לאורך נחל רפאים,המשך  טיפוס על הירוק , וירידת סלאלום נהדרת על שביל ישראל לכיוון עין קובי,המשכנו ברכיבה על האדום עד לחיבור לנחל שורק וירידה עד לבית שמש,שם ערכנו הפסקת עשר בחניון עיינות דקלים.

לאחר הפסקה קצרה רכבנו  כ 9 ק"מ עד לטיפוס רגלי לא קל, אך גם לא קשה במיוחד... לתל עזקה ,תצפית מרהיבה על ירושלים,הרי יהודה,גוש דן ושפלת החוף.

מתל עזקה רכבנו על הירוק בתוך פארק בריטניה ומשם בסינגל חביב על הכחול עד למערות לוזית להפסקת צהריים.

רכיבה על השחור לכיוון תל צפית ויער חרובית עד למכללת אחווה לתדלוק מים, חלפנו על פני כפר אחים, מושב אורות,יער עזריקם,חצינו את נחל האלה ונחל ברקאי,מאגר מים גדול ליד גן יבנה, וכניסה אשדוד דרך אנדרטת עד-הלום,ותחילת נחל לכיש, מפאת רדת החשיכה ,ויתרנו על כניסה לנחל ופארק לכיש, וחצינו את אשדוד לרוחבה עד לחוף הקשתות בדיוק עם שקיעה.